Thursday, November 19, 2009

Every Beat Of My Heart

With every beat of my heart
I feel yours inside of mine,
Together they beat as one
Keeping perfect time.

With every beat of my heart
I hear yours inside of mine,
Our chance to be together
The beat says it's nearly time.

With every beat of my heart
I know that yours does to,
And every time it pumps
I know I'm feeling you.

With every beat of my heart
I listen close to what it says,
I hear yours calling mine
And it knows it must obey.

With every beat of my heart
I feel mine loving you,
And with every beat of yours
I know you love me too.

With every beat of my heart
It hurts when you say good bye,
And with every beat of my heart
Drops another tear I cry.

With every beat of my heart
I miss you all the more,
The beat grows ever louder
Until it's like a thunderous roar.

For with every beat of my heart
Inside I feel the pain,
Right now mine beats alone
And I'm missing you again.

With every beat of my heart
I need yours here to stay,
For I miss you all the more
Everytime you go away.

0 comments :